سایت

اشتباهات رایج در محتوانویسی سایت

اشتباهات وبلاگ نویسی در سایت

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”234″ img_size=”900*500″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

5 اشتباه وبلاگ در seo را که نباید از دست داد

آیا محتوای شما عالی است ، اما رتبه بندی نمی شود؟ کریستوفر جونز ، ستون نویس ، برخی از رایج ترین خطاهای SEO را که وبلاگ نویسان و بازاریابان محتوا به اشتراک می گذارند ، به اشتراک می گذارند. 5 اشتباه وبلاگ در seo را که نباید از دست داد  و اهمیت ویژه ای دارد را برای شما توضیح میدهد . شما گاهی اوقات ممکن است از نظر کمی و کیفی به محتوای خود اعتماد بالایی داشته باشید ، اما شاهد درخشش آن در نتایج گوگل نیستید .   5 اشتباه وبلاگ در seo را با پارس کمره دنبال کنید تا بتوانید آنها را ترمیم کرده  و نتایج بهتری در رتبه بندی سایت بگیرید . مهمترین اشتباهات رایج در محتوانویسی سایت را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد .

طراحی سایت با ووردپرس

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

اشتباهات رایج در محتوانویسی سایت

  • چشم انداز بازاریابی دیجیتال طی دو دهه گذشته به طور چشمگیری تکامل یافته است.
  • طبیعتا بین الگوریتم همیشه تغییراتی وجود دارد
  • با  وجود اطلاعات غلط در حوزه بازاریابی دیجیتال ، به راحتی می توان از روش های اساسی که باید در SEO و استراتژی های بازاریابی محتوا استفاده کنیم ، چشم پوشی کرد.
  • با هر به روزرسانی جدید الگوریتم و تغییر تکنولوژی در جستجو ، ما وسواس می شویم
  • که چگونه زمینه جستجوگرها به پارادایم کاملاً جدیدی وارد خواهد شد
  • و تمرکز خود را تغییر می دهیم تا این موضوع را منعکس کنیم.
  • با این وجود ممکن است الگوریتم ها  تغییر کنند ، اما اصول اصلی  سئو هوز یکسان است
  • و زمان آن است که دوباره به اصول اولیه بازگردیم.
  • همه ما رازها و بهترین شیوه های سئو را درک می کنیم

چرا ما اغلب نمی توانیم از تاکتیکهای سئو  استفاده کنیم؟

  • بگذارید پنج اشتباه معمول وبلاگ نویسی را که اکنون ممکن است مرتکب شوید بررسی کنیم.

5 اشتباه وبلاگ در seo را که نباید از دست داد

ساختار کلید واژه بدون استفاده و نامفهوم

علیرغم ظهور جستجوی معنایی و فن آوری یادگیری ماشین ، تحقیقات کلمات کلیدی هنوز باید در الگوبرداری از یک کمپین بازاریابی محتوای داخلی اولویت داشته باشند. کلیه محتوای سایت باید به صورت موضوعی با موضوعات و کلمات کلیدی به اهداف کلی تجاری شما مرتبط میشود.

  • اگر محتوای ما به سادگی درک میشود ،  چرا نباید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کرد ؟
  • چگونه می دانیم کاربران واقعاً چه مطالبی را می خواهند؟
  • بدون تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، چگونه می توانید واقعاً مخاطبان خود را بشناسید و برای چه کسانی می نویسید؟

نقش واژه های تمرکزی در ارتباط با کاربر

  • کلمات کلیدی به عنوان پلی بین قصد کاربر و محتوای اطلاعاتی / معامله ای عمل می کنند.
  • محتوای بهینه شده با کلید واژه به موقعیت یابی صفحات وب برای رتبه بندی ارگانیک بالاتر و درایو برداشت برای جستجوهای هدفمند کمک می کند.
  • این به طور موثری باعث می شود محتوای وبلاگ به عنوان تولید کننده اصلی درآید.
  • برای وبلاگهای در سایت ، تمرکز باید بر عبارات کلیدی کلیدی اطلاعاتی دنباله دار باشد
  • مثالهای متداول شامل عبارات سؤالی است که از چگونگی ، چه ، زمان ، کجا و چرا آغاز می شود.
  • ایده های دیگر کلمات کلیدی می تواند عبارتهای عملی باشد
  • عبارتهایی که کاربر قصد دارد یک روش  و یا فرمول خاصی را پیدا کند

ارتباط کلمات کلیدی با متای توضیحات و عنوان سئو

بلاگ نویسان غالباً نمی توانند هدر ، برچسب های متا و محتوای خود را با عبارات کلمات کلیدی هدفمند بهینه کنند. این واقعیت را در نظر بگیرید که عبارات کلمات کلیدی غالباً در توضیحات متا یک لیست SERP جسورانه می شوند و به طور بالقوه نرخ کلیک شما را افزایش می دهند.

مقایسه واژه تمرکزی با عنوان سئو  و متا

  • تحقیقات نامناسب کلمه کلیدی عمیق تر از عدم بهینه سازی  عنوان و توضیحات متا میباشد
  • بسیاری از وبلاگ نویسان نتوانند از SEO معنایی یا اصطلاحات کلیدی کلیدی مشابه با همان معنی بهره بگیرند.
  • سئو بهینه به وبلاگ نویسان اجازه می دهد تا محتوای کاملتر و خواندنی تر ایجاد کنند
  • که بتواند تصوراتی را برای چندین عبارت کلمه کلیدی ایجاد کند
  • به سؤالات بیشتر کاربر پاسخ دهد و محتوای شما را به یک قطعه برجسته معرفی کند
  • به افزایش جستجوی صوتی فکر کنید پس کلمات باید خاص باشد

رعایت انتخاب کلمات کلیدی و چگالی آنها

 

  • از طرفی محتوای بیش از حد بهینه شده نیز می تواند از یک خط خطرناک عبور کند.
  • پر کردن کلمات کلیدی یا داشتن تراکم کلمات کلیدی بالا ، محتوای شما را به عنوان اسپم واجد شرایط می کند.
  • پر کردن کلمات کلیدی همچنین خوانایی محتوای شما را مختل می کند
  • که منجر به سیگنال های ضعیف کاربر می شود.

ساختار قابل قبول با واژه تمرکزی های مناسب

  • به دنبال بهترین شیوه های جلب توجه موتورهای جستجو  همه عناصر موثر هستند
  • مانند URL ها و برچسب های متا ، با کلمات کلیدی هدفمند برای طبقه بندی
  • و همچنین  رتبه بندی صفحات وب اختصاصی ، هنوز مهم است.
  • گذشته از اینکه سیگنالینگ به موتورهای جستجو محور اصلی محتوای سایت شما میباشد اما کلمات کلیدی عملکرد مهمی برای معماری سایت شما نیز دارند.

کلیات شبکه های اجتماعی  و  آموزش اینستاگرام

[/vc_column_text][vc_single_image image=”236″ img_size=”900*500″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

اشتباهات رایج در محتوانویسی سایت

پیوندهای داخلی متناقض

پیوند داخلی احتمالاً یکی از نادیده گرفته ترین جنبه های بهینه سازی سئو است و موارد مربوط به پیوندهای داخلی اغلب در خود وب سایتهای نمایندگی سئو اتفاق می افتد!

بسیاری از کارکردهای پیوند داخلی مناسب برای SEO وجود دارد:

  • مسیری را برای کاربران ایجاد می کند تا بتوانند در وب سایت شما حرکت کنند.
  • خزیدن به صفحات وب مرتبط عمیق باز می شود و سرعت خزیدن را افزایش می دهد.
  • معماری سایت و مهمترین صفحات وب شما را برای موتورهای جستجو تعریف می کند.
  •  سهولت اختیار در کلیک کردن  را در سراسر وب سایت خود توزیع می کنید.

فهرستهای مرتبط با صفحات وب توسط کلمات کلیدی استفاده شده در متن پیوند

  • در حالی که بک لینک ها استاندارد طلای عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو هستند ،
  • جادوی آنها از طریق لینکهای داخلی استراتژیک تقویت می شود.
  •  شما باید  حداقل سه تا پنج پیوند داخلی در هر پست وبلاگ داشته باشید
  • و یک منوی کشویی یا ناوبری در صفحه اصلی خود داشته باشید
  • تا پیوندهای عمیقی به صفحات وب غیرقابل دسترسی داشته باشید.
  • فقط به دلیل اینکه بخشی از مطالب در وبلاگ شما ارسال شده است ، به این معنی نیست که Google یا Bing می توانند به طور خودکار به آن دسترسی پیدا کنند.
  • یک ممیزی لینک داخلی کامل انجام دهید و ضبط کنید
  • کدام صفحات وب بیشترین اختیار را دارند.
  • به سادگی پیوندهای داخلی را در این صفحات به سایر صفحات داخلی با ارزش بالا وارد کنید
  • زمای که که به همه لینکها ارزش قائل شوید da سایت شما افزایش پیدا میکند
  • تا به طور یکنواخت ارزش سایت در کل دامنه شما توزیع شود.

منوی کشویی سایت

بسیاری از وب سایت ها پست های مشخص شده را در یک منوی کشویی یا در صفحه اصلی نمایش می دهند تا قدرت را در پست های وبلاگ خود توزیع کنند. صفحه اصلی وبلاگ نویس معتبرترین سند خواهد بود.

  • تعداد پیوندها بین هر پست وبلاگ و صفحه اصلی خود را محدود کنید
  • با اینکار یکنواخت  پیوند را در سراسر دامنه خود توزیع میشود
  • از اهمیت نقشه سایت نیز غافل نشوید.
  • این امر باعث می شود همه صفحات وب به صورت صحیح خزیده و نمایه شوند
  • با فرض اینکه ساختارهای URL تمیز و بهینه شده باشند.
  • سرانجام ، تمام متن های لینک را بهینه سازی کنید
  • حتماً برای هر پیوند عبارات متفاوتی در انکر تکست استفاده کنید
  • تا بتوانید صفحات وب خود را برای چندین جستجو و  رتبه بندی سایت بهینه کنید.

طراح  توسعه دهنده سایت با پارس کمره

[/vc_column_text][vc_single_image image=”238″ img_size=”900*500″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

اشتباهات رایج در محتوانویسی سایت

محتواهایی با مفهوم تکراری

  • همانطور که اغلب در بازاریابی دیجیتال می گویم ، نوشتن برای کاربران و موتورهای جستجو مهم است.
  • کیفیت  محتوا را حفظ کنید
  • سعی نکنید تنها موضوعت را به اشتراک بپذارید
  •  برای خوانندگان در سطح خواندن کلاس هشتم بنویسید ( محتوا به راحتی قابل فهم باشد )
  • در بیشتر موارد ، محتوای سایت نباید یکنواخت باشد
  • بلکه ایجاد آگاهی در مورد یک نیاز  عمومی باشد
  • من همیشه پیشنهاد می کنم نکات عملی را در محتوای اطلاعاتی برای ارزش بیشتر ارائه دهید. ( انواع آموزشها و راهکارهایی مثل فرمول آشپزی و ساخت و تولید و … )
  • بازاریابی محتوا به همان اندازه که یک تاکتیک بازاریابی است یک تمرین برندسازی است .
  • تولید محتوای مداوم اخلاق برند شما را تعیین می کند
  • و همچنین صدای شما را به عنوان نویسنده ایجاد می کند.
  • به نوبه خود ، این شما را به عنوان یک مقام در کنسول  شما تثبیت می کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

5 اشتباه وبلاگ در seo را که نباید از دست داد

 

ارزش سایت را با استایل دهی نا مناسب از دست ندهید

 

  • به طور کلی به پست وبلاگ خود نگاه کنید.
  • خواننده هنگامی که برای اولین بار با صفحه وب شما روبرو می شود چه چیز تجربه می کند؟
  • در نظر بگیرید که متوسط ​​طول توجه هشت ثانیه تخمین زده می شود.
  • در این هشت ثانیه اگر کاربر با تبلیغات زیادی و استایل دهی ضعیف روبر شود از سایت خارج میشود
  • برای ترغیب قابلیت اسکن آسان و ایجاد ارتباط با هدف مشخص ، ساختار هدر و بدنه و فوتر را بهینه کنید

خلاصه سازی زیبا و مختصر محتوا

  • با استفاده از یک عناوین مقدماتی قدرتمند ، علاقه خود را به خواننده سوق دهید
  • این علاقه را با یک پاراگراف مقدماتی قوی پرورش دهید.
  • همیشه عبارات واضح را با فونت زیبا در پاراگراف اول  وارد کنید
  • و با استفاده از GIF ها و فیلم های متحرک در نظر بگیرید تا بین بخش های طولانی پاراگرافها تنوع ذهنی به کاربران بدهید.
  • اینها همچنین میانگین زمان ماندن کاربر شما در سایت را افزایش می دهد.
  • با استفاده صحیح از فضای سفید و درج تصاویر بعد از هر 400 کلمه یا مطالب ، محتوای خود را به صورت بصری جذاب کنید.
  • این اساساً محتوای را کاهش می دهد و از اضافه بار اطلاعات جلوگیری می کند.
  • در آخر ، به شدت محتوا را هر از گاهی ویرایش کنید
  •  بسیاری از نویسندگان طبق این قانون زندگی می کنند که حدود دو سوم نوشتن باید در حال ویرایش و دوباره کاری باشد.
  • از ابزارهایی مانند Grammarly  استفاده کنید تا نسخه مختصر و تمیز بدن را ایجاد کنید.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”239″ img_size=”900*500″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

اشتباهات رایج در محتوانویسی سایت

 

تصاویر و فیلم های غیرمترقبه

  • در مورد نسخه مسال رسانه ای سایت  هنوز بسیاری کم کاری میکنند
  • اکثر وبلاگ نویسان هنوز بهینه سازی تصویر و فیلم را نادیده می گیرند.
  • قالب ها و اندازه های فایل تصویری غیرقابل استفاده رایج ترین اشتباهات  است که عملکرد SEO را خراب می کند.
  • تمام تصاویر موجود در سایت باید به صورت .jpg و تمام تصاویر برداری به عنوان .png قالب بندی شوند.
  • همیشه متن alt تصویر را بهینه سازی کنید
  • تا موقعیت آن در یک جستجوی تصویر کلمه کلیدی هدفمند قرار بگیرد.
  • متن جایگزین همان چیزی است که وقتی یک مرورگر نتواند تصویر را نمایش دهد نمایش داده می شود و به موتورهای جستجو می گوید محتوای تصویر شما. (همچنین برای توصیف تصاویر برای افرادی که دارای صفحه نمایش هستند استفاده می شود.)

فایلهای ویدیویی  و بهینه سازی آنها

  • هنگام بهینه سازی فایل های ویدئویی ، تمام فایل های ویدیویی خود را در یک پوشه مجزا قرار دهید
  • یک نقشه سایت ویدیویی برای موتورهای جستجو ایجاد کنید تا فیلم های خود را ایندکس کنند.
  • برای فهرست بندی باید توضیحات متا همه صفحات ویدیویی را با کلمات کلیدی هدفمند بهینه کنید.
  • در توضیحات متا و حاشیه نویسی های ویدیویی ، از شماره های تما استفاده کنید

اشتباهات در بازاریابی ویدیویی

  • بازاریابی ویدیویی را می توان از چندین کانال و همچنین وبلاگ شما توزیع کرد.
  • طبق بررسی اخیر HubSpot ، 43 درصد از مصرف کنندگان مایلند ویدئوهای بیشتری را از بازاریابان محتوا مشاهده کنند.

تبلیغ محتوای ضعیف

  • این ما را به احتمالاً بزرگترین خطایی که بلاگرها و مشاغل کوچک را دچار مشکل می کنند ، سوق می دهد.
  • به ما گفته شده است که یک محتوای خوب باید به عنوان یک آهنربای پیوند طبیعی عمل کند
  • حتی براساس شایستگی های خود مقاله نیز بسیار رتبه بندی شود.
  • صادقانه بگویم ، از تجربه ای که کشف کردیم ، این همیشه صادق نیست.
  • این ایده را در نظر بگیرید که یک پروژه 10 ساعته با 3245 کلمه دارید
  • که شامل محتوا و تصاویر نفیس است
  • در صورتی که تبدیل و ترافیک را به همراه نداشته باشد ، به همان اندازه یک لیست بزرگ با 400 کلمه بی فایده است.
  • این همان چیزی است که من از آن به عنوان انرژی بالقوه یاد می کنم.
  • بدون داشتن یک ساختار فنی مناسب و یا هر استراتژی تبلیغ محتوا در محل کار ، محتوای هیجان انگیز شما یک شخص دیوانه وار است.

اشتباه در نمایش محتوا برای کاربر

چه می شود اگر اینشتین پس از نوشتن نظریه نسبیت خود ، نظریه خود را بر روی درهای ورودی خود بنویسد و منتظر بماند تا کسی آن را کشف کند؟ محتوای توزیع شده از طریق یک وبلاگ در یک دامنه تازه را  بدون تبلیغات هیچ بک لینک یا سهم اجتماعی جمع نمی کنند.

راهکارهای رفع اشتباه در شبکه های اجتماعی

  • اتصالات خود را به کار بگیرید
  • از این استراتژی ها برای تبلیغ محتوا استفاده کنید
  • اجازه دهید آن را در رسانه های اجتماعی ترکیب کنید:
  • اعضای تاثیرگذار سازمان خود را به اشتراک بگذارید و تکه ای از محتوا را تبلیغ کنید.
  • برای به اشتراک گذاشتن محتوا با تأثیرگذار از طریق رسانه های اجتماعی اقدام کنید
  • یک نقل قول از یک پیج معروف  بخواهید تا در محتوای شما جای دهد.
  • این مورد را با محتوایی زیبای خود در کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.
  • برای اشتراک بیشتر ، محتوا را در یک ویدیو یا اینفوگرافیک مجدداً قرار دهید.
  • با وب سایتهایی تماس بگیرید که در گذشته با مطالب مشابه پیوند داشته اند.
  • برای جایگزین کردن لینک های شکسته مربوطه در سایت های معتبر ، محتوای خود را ارسال کنید.
  • یک تبلیغات با هزینه را از طریق رسانه های اجتماعی انجام دهید  ( برای تست و در پیجی باشد که مربوط به موضوع ایت شما باشد  )
  • تا محتوا مستقیماً در مقابل اعضای مخاطب هدفمند قرار گیرد.

تاثیر بروزرسانی محتوا و رفع اشتباهات اولیه

  • ارتقاء محتوا شامل تجزیه و تحلیل دقیق مخاطبان است.
  • اعضای مخاطب را بر اساس عادت ، جمعیت شناسی و روانشناسی تقسیم کنید
  • زمان بازدید بالای شبکه های اجتماعی را در نظر بگیرید
  • درک کنید که کدام بخش از محتوا بهترین عملکرد را نسبت به کانالهای خاص رسانه های اجتماعی دارد.
  • سیگنال های اجتماعی و کاربر مجازی  تا حد زیادی در رتبه بندی ارگانیک تاثیر دارند.
  • در اصل ، ارتقاء اجتماعی کاربران را به سمت مطالب شما سوق می دهد
  • که براساس تعامل آنها  اثربخشی محتوای شما را تعیین می کند.

نتیجه گیری مقاله اشتباهات رایج در وبلاگ نویسی

آژانس های سئو و بازاریابان محتوا اغلب در مورد خطاهای فنی و داخلی که ممکن است مرتکب شوند ، به مشتریان اطلاع می دهند. اما بعضی اوقات نیاز به یک واقع گرایانه کمی است که قدمی به عقب برداریم و مبارزات خودمان را برای موفقیت بیشتر در دراز مدت تحلیل کنیم.

امیدوارم این خبر را ببخشید که استراتژی محتوای SEO شما به روش صحیح ناقص است.

این فرصتی برای اصلاح و بهبود  و ایجاد رقابت شماست

طراح و توسعه دهنده سایت با پارس کمره

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *