[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”104″ img_size=”900*500″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
آموزش محتوانویسی سایت
کلمات کلیدی سایت را با پارس کمره دنبال کنید تا به معنی و مفهوم خوبی از آنها برسید . سئوسازی محتوا امروزه رقابت تنگاتنگی بین سئوکاران سایت به وجود آورده است . آموزش محتوانویسی سایت را باید اصولی یاد گرفت چون که یکی از مواردیست که در عین سادگی و جذابیت ، میتواند سرنوشت سایت شما را تعیین کند . محتوانویسان حرفه ای همیشه برای دریافت خدمات محتوانویسی این سوال را میپرسند که آیا میخواهید محتوای شما سئوسازی شود یانه ؟ شاید دوستانی از خودشان سوالات زیر را بپرسند
محتوای سئو سازی شده با محتوای معمولی چه تفاوتی دارد ؟
مگر محتوایی که کپی برداری نباشد سئوسازی نشده است ؟
و اما جوابی برای این سوالات :
اینکه محتوای معمولی و محتوای سئوسازی شده چه تفاوتی دارد را در آموزش محتوانویسی همین برگه خواهید دید . اما برای سوال دوم مختصر توضیحاتی به شماعزیزان میدهیم .
خزنده های گوگل به همین راحتی با محتوای یک سایت کنار نمی آیند .
مثال : شما برای بازرسی از یک شرکت زیرمجموعه میروید . زمانی که مثلا برای نظافت بخش انبار شرکت میروید اگر انبار به هم ریخته باشد انگسزه ای برای بررسی دقیق و گرفتن موجودی انبار و نظام ساختاری آن بخش نخواهید داشت . crwoler یا همان خزنده های هم همانند یک بازرس هستند . آنها اگر معیارهای تعریف شده را که برایمان وزن کرده اند در سند سایت ما نبینند انگیزه ای برای ادامه بازرسی نخواهند داشت و مجموعه نظر بازرسی خود را در خصوص سایت ما با امتیاز منفی روبرو خواهد کرد . که این امتیاز منفی نه تنها در محتوانویسی سایت ما مضر خواهد بود ، بلکه ثبت سابقه ای برای ادامه پیشرفت سایت است که حساسیت کار را برای ما بیشتر میکند .
بحث معیارهای محتوانویسی شد و لازم دانستیم که اساس یک محتوا نویسی پر مفهوم برای گوگل را شرح دهیم . معیارهای زیادی در یک محتواویسی باید وجود داشته باشد . بخشی از این معیارها بر اساس قائده های وزن شده و بخش دیگری از آن از تجریبات یک محتوانویس می آید . ابتدا به شرایط وزن شده یک محتوانویسی اصولی میپردازیم
- استفاده از تگ عنوان
خب استفاده از تگ عنوان در محتوانویسی به چه معناست ؟
ما برای این برگه که مربوط به آموزش محتوانویسی میباشد یک مثال را به همراه داریم و کلیه اصول آموزش را با این مثال همراه میکنیم .
[/vc_column_text][vc_single_image image=”102″ img_size=”500*500″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]متن ما هیچ تگ عنوانی ندارد . ما میخواهیم عبارت محتوانویسی سایت را در گوگل سرچ کنیم . خزنده هااز قبل لینکهایی را برای کاربر آماده کرده است که بر اساس رتبه بندی به ترتیب در نتایج گوگل ثبت شده اند . زانی که خزنده ها در حال بررسی محتوای سایت ثبت شده میباشند چند الگو را برای سایتهای بهینه در نظر میگیرند . یکی از این الگوها تگ عنوان است . اگر تگ عنوان نباشد محتوانویسی شما ارزش خود را از دست میدهد . پس تگ عنوان را مورد بررسی قرار داده و سیگنالی به سرور ارسال میکنند . معیار تگ عنوان به این است
- بهترین تگ عنوان تگ h1 میباشد
- سپس تگ h2 توجه گوگل را جلب میکند
- تگهای 6 گانه به ترتیب این مفهوم را به گوگل میرسانند که متن ما در چه موردی میباشد
- استفاده از تگ عنوان تکراری و مکرر نیز توصیه نمیشود چرا که خزنده ها را سر در گم میکند .
- بهتر است برای عبارت کلیدی از هر تگ در یک برگه یکبار استفاده شود .
- اما اگر مطلب شما طولانی بود ممکن است تاثیر منفی نداشته باشد
- تگ عنوان h1 را در محتوانویسی بنا به سایز فونتش برای عبارات دوکلمه ای استفاده کنید
- و در استفاده از تگ عنوان های بعدی به ترتیب کلمات تگ شده را بیشتر کنید
- این گزینه زیبایی سایت را به کاربر نیز نشان میدهد
مثال :
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1564064104885{background-color: #eded00 !important;}”][vc_column_text text_larger=”no”]
H1
محتوانویسی
H2
تاثیر محتوانویسی
H3
اصول بکارگیری محتوانویسی
H4
اصول محتوانویسی سایت را چگونه رعایت کنیم ؟
H5
سایت پارس کمره یکی از برترینهای آموزش محتوانویسی سایت بشمار میرود که از شما یک محتوانویس واثعی و حرفه ای میسازد
H6
در این سایت شما قرار است با دنبال کردن یک متن آموزش محتوانویسی ایت را به صورت کاملا حرفه ای دنبال کنید . اسن آموزش شامل تگ گذاری ، چگالی واژه های تمرکزی ، لینکگذاری داخلی ، لینکگذاری خارجی ، دسته بندی محتوا ، محدودیت بندهای نوشته ، محدودیت کاراکترها ، انتخاب عنوان سئو ، انتخاب متاتگ مناسب و رعایت ارتباط عناوین سایت و انکرتکستها میباشد
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
محتوانویسی سایت
2.استفاده از کلمه کلیدی در بند اول محتوا
خب زمانی که تگهای عنوان را در سایت رعایت کردیم و همانند مثال بالا برای هر پاراگراف یک عنوان قرار دادیم ، ب سراغ برخی موارد میرویم که باید در همان ابتدا آنها را رعایت کنیم . استفاده از عبارت کلیدی در بن اول به خزنده های میگوید که من محتوا را در خصوص کلمات کلیدی عنوان شده توضیح میدهم . خب طبیعتا برای هر پست یا بگره ای از سایت ، چند عبارت کلیدی داریم که در برگه انتخاب کلمات کلیدی مناسب به آن خواهیم پرداخت . ما باید تمام کلمات کلیدیهای تعیین شده در سایت را در بند اول سایت در قالب متنی زیبا و با مفهوم درج نماییم .
3. چگالی کلمات کلیدی در سئوسازی محتوا
متن نمونه را دوباره بررس کنید تا درمورد محتوانویسی سایت با چگالی کلمات کلیدی بحث را ادامه دهیم .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”106″ img_size=”400*400″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
آموزش محتوانویسی سایت
شما عبارت “سایت پارس کمره” را در در متن دنبال کنید . میبینید که این عبارت بیش از 5 بار در متن تکرار شده است . در صورتی که کل متن از 172 کلمه تشکیل شده .چگالی این متن را اگر به یواست بدهیم چراغ قرمز نشان میدهد و در کنار این چراغ قرمز خواهید دید که متن ما در نتایج گوگل هیچ امتیازی به همراه نخواهد داشت . به نکات زیر توجه کنید :
سوال : چرا آیا به هر شکلی که چراغ یواست سبز شد محتوای ما بهینه میشود ؟
این همان بخش تجربه شماست که باید بدانید راهنمای اسنیپ یواست تنها شما را آگاه میسازد که برخی نکات را مراعات کنید . اما اصول واقعی محتوانویسی سایت بستگی به میزان تجربه شما باشد . نکات زیر را دنبال کنید تا شما را با برخی از موارد کلیدی آشنا کنیم .
- چگالی عبارات کلیدی باید نسبت به متن تکرار شود و بیش از حد نباشد
- پاراگراف ها نباید از 150 کلمه تجاوز کنند
- کلمات کلیدی نباید بیش از یک بار در بندهای 150 کلمه ای تکرار شوند .
- برجسته کردن کلمات کلیدی در متن تاثیر بسزایی ندارند .
- دقت کنید کلکه کلیدی را در میانه های متن درج کنید نه در انتها و ابتدای متن
- چنانچه از لیست نشانه دار مانند همین جایی که ما قرار داریم استفاده میکنید نیز چگالی کلمات کلیدی را در نظر بگیرید .
- به نظم بندها و محتوای داخلی اهمیت دهید تا کاربر خسته نشود .
- از فونت مناسب فارسی برای نوشته ها استفاده کنید تا کاربرد اذیت نشود.
- در عبارات دوکلمه ای نیازی نیست که حتما خود عبارت را درج کنید
- میتوانید زمانی که عبارت کلیدی را درج کرده اید و نمیخواهید تکرار شود ، هر کلمه را در یک جمله دوباره تکرار کنید
مثال : طراحی سایت باید بسیار اصولی باشد . در هر طراحی شما باید از قائده و قانون خاصی پیروی کنید . سایت نیز بسیار در این زمینه حساس است و باید به قواعد و اصول آن اهمیت بدهیم .
- همچنین از کلمه های مترادف که در اسنیپ یواست درج میکنید در متن نیز استفاده کنید
طراح و توسعه دهنده سایت با پارس کمره
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
محتوانویسی سایت
4.انتخاب کلمه کلیدی مناسب
اگر قرار باشد هر کلمه کلیدی که ما انتخاب میکنیم ، حال چه از دو کلمه تشکیل شده باشد یا بیشتر ، ما را با امتیاز بالای سایت همراه کند پس رقابت در این زمینه بی معنی میباشد و هر محتوایی میتواند از رتبه خوبی برخوردار شود و به هیچ معیار دیگری برای سطر بودن لینک ما در نتایج گوگل نیازی نیست . اما کار به همین جا ختم نمیشود و علاوه بر موارد و هشدارهای یواست و اصول محتوانویسی که ما یاد گرفتیم موارد بسیار کاربردی و مهمی نیز وجود دارد .
- عبارات کلیدی باید با معنی و مفهوم سایت همخوانی داشته و مرتبط باشد .
- کلمات مترادف که تعریف میکنیم باید در محتوا درج شده باشد
- عبارات کلیدی باید به صورت جداگانه نیز در سایت درج شود
- چگالی به کار بردن کلمات کلیدی به صورت جداگانه در محتوا نویسی سایت باید رعایت شود
- کلمات کلیدی را نباید به عنوان انکر تکست در نظر گرفت
- کلمات در جلمه نباید بخاطر سئوسازی محتوا ، جمله ها را بی معنی کند
- چرا که کاربر اگر با جملات نامفهوم روبرو شود سند ما را ترک میکند .
طراحی سایت ووردپرس با پارس کمره
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
آموزش محتوانویسی سایت
5.استفاده از جملات کوتاه
شاید در محیط آنالیز یواست با چراغ قرمز یواست در بخش درصد جملات 20 کلمه ای مواجه ای مواجه شده اید . این چراغ را خیلی از کاربران با قرار دادن جملات کوتاه در انتهای سند خود سبز میکنند . اما این کار اشتباهی است . شما باید این چراغ قرمز را با تجربیات قوی سئوکاران و دستورالعملی که خدمتتان اعلام میکنیم رفع نمایید . وگرنه همه چراغهای قرمز یواست را به راحتی میشود رفع کرد .
- بهترین راه برای رفع مناسب و بهینه این چراغ قرمز استفاده از سطر نشانه دار است
- همین محیطی که داریم الان استفاده میکنیم یک سطر نشانه دار است
- ما برای دسته بندی کردن و جدا کردن یک نکته یا موضوع خاصی از این سطرها باید استفاده کنیم
- مثلا به همین عکس نمونه زیر توجه کنید
- میتوانیم در میانه متنمان عنوان کنیم که در محتوانویسی سایت با پارس کمره بع چه نکاتی دست میبابید
- بعد تمام نکات داخل جمله را زیر هم به صورت نشانه دار عنوان کنیم
- اما باید این نشانه دار کردن هدفمند باشد و بی مفهوم نباشد
پشتیبانی سایت شما با پارس کمره
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
2 نظر در “آموزش محتوانویسی”