[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1055″ img_size=”900*400″ alignment=”center” style=”vc_box_shadow” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
بهترین زمان برای پست گذاشتن
بهترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی دغدغه ایست که همه کاربران مخصوصا اکانت های تجاری به همراه دارند . لیست های به روز شده پارس کمره داده هایی را در Facebook ، Twitter ، Instagram و LinkedIn به شما ارائه میکند تا بتوانید بهترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی را کشف کنید. Sprout Social سایتی است که اخیراً لیست خود را با عنوان بهترین زمان برای ارسال در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و LinkedIn ، بر اساس فعالیت 25،000 کاربر Sprout ، به روز کرده است و مطلب ما نیز ترجمه همین سایت است که گروه دیجیتال مارکتینگ ما این لیست را دنبال کرده و صحت و سقم آن را تایید کرده اند . شما هم میتوانید زمان بندی انتشار پست اینستاگرام ، لینکدین و ….. را از طریق این لیست دنبال کنید و بدانید داده ها توسط پلتفرم ، تعامل کلی و صنعت تقسیم می شوند.در این گزارش اثبات شده است که استراتژی های موفقیت آمیز بازاریابی در سیستم عامل های اصلی هر شبکه اجتماعی با توجه به ارتباط با مخاطبان خود متفاوت میباشد و زمانی بندی پستها را نمیتوان با هم در یک بازه زمانی یکسان دانست
پشتیبانی سایت وردپرس با پارس کمره
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1053″ img_size=”400*400″ alignment=”center” style=”vc_box_shadow” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]
چرا زمان بندی انتشار پست
- یک نیروی فعال دیجیتال مارکتینگ بدون شک مشارکت اجتماعی را دنبال میکند
- کاربران همیشه و هر در زمانی اقدام به انتشار پست های اینستاگرام و ….. میکنند
- اما یک متخصص دیجیتال مارکتینگ همیشه بهترین زمان برای انتشار پست را در نظ میگیرد
- اما به دست آوردن یک لیست از اینکه بیشترین بازه های زمانی برای انتشار پست در شبکه هی اجتماعی کار سختی میباشد
- خب طبیعتا ما این لیست را برای کسانی که حرفه ای اینستاگرام را دنبال میکنند تهیه کرده ایم نه برای کاربران معمولی
- اگر قرار است برای پروموت اینستاگرام هزینه کنید و یا اینکه حقوق هایی به ادمین های میپردازید این یک لیست کاربردی میباشد
- میتوانید با استفاده از این لیست بهترین زمان برای تبلیغات در اینستاگرام و ….. را داشته باشید
خدمات تبلیغات در اینستاگرام
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
1. فیس بوک
با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ، فیس بوک پر جمعیت ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی است. این گزارش توصیه می کند مارک هایی که به دنبال اتصال به مخاطبان خود در فیس بوک هستند باید بر روی به اشتراک گذاشتن مطالبی که درگیر واقعی هستند ، متمرکز شوند ، زیرا الگوریتم فعلی بر دوستان ، خانواده و ارتباط معنی دار تأکید دارد.
- بهترین زمان برای پست گذاشتن فیس بوک چهارشنبه ساعت 11 صبح و 1 بعد از ظهر است.
- چهارشنبه بهترین روز برای ارسال در فیس بوک است.
- امن ترین زمان ارسال ، روزهای هفته از 9 صبح تا 3 بعد از ظهر است.
- در در زمان بندی انتشار پست ، یکشنبه کمترین میزان تعامل را در طول هفته در فیسبوک دارد.
- صبحها و غروبهای اولیه ، قبل از ساعت 7 صبح و بعد از 5 بعد از ظهر ، کمترین میزان درگیری را در روز داشته باشید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”936″ img_size=”800*400″ alignment=”center” style=”vc_box_shadow” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
2.اینستاگرام
اینستاگرام در حال افزایش است ، به تازگی 1 میلیارد کاربر فعال را به خود اختصاص داده است. Sprout Social گزارش می کند ، این پلت فرم یک تجربه اجتماعی را ارتقا می بخشد ، اما شامل ویژگی هایی است که به خرده فروشان امکان تبلیغ کالاهای خود را می دهد. با افزودن قالب Stories و IG TV ، این پلتفرم به مارک هایی فرصت می دهد تا از طریق محتوای ویدیویی با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند.
- بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چهارشنبه ساعت 11 صبح و جمعه از ساعت 10-11 صبح است.
- چهارشنبه بهترین روز برای ارسال در اینستاگرام است.
- امن ترین زمان ارسال ، سه شنبه تا جمعه 10 صبح – 3 بعد از ظهر است.
- روز یکشنبه کمترین میزان تعامل را در در زمان بندی انتشار پست دارد
- کمترین میزان درگیری در اواخر شب و اوایل صبح از ساعت 11 بعد از ظهر از ساعت 3 بعد از ظهر رخ می دهد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”934″ img_size=”800*400″ alignment=”center” style=”vc_box_shadow” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
3. توییتر
روزانه بیش از 500 میلیون توییت ارسال می شود و توییتر به مارک های این امکان را می دهد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و خدمات به مشتری ارائه دهند. شما همچنین می توانید این زمان های درج شده را یک هفته دنبال کنید تا بدانید چه موضوعاتی در یک زمان معین کاربران را جذب می کند. این گزارش حاکی است که ارسال در خارج از ساعات اوج می تواند برای مارک های تبلیغاتی مشکل ایجاد کند ، زیرا توییتر به جای ترتیب زمانی ، محتوا را بر اساس علاقه کاربر اولویت بندی می کند.
- بهترین زمان برای ارسال در توییتر چهارشنبه ساعت 9 صبح و جمعه ساعت 9 صبح است.
- سه شنبه و چهارشنبه بهترین روزها برای ارسال در توییتر هستند.
- امن ترین زمان ارسال دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح – 4 بعد از ظهر است.
- شنبه کمترین تعامل را در زمان بندی انتشار پست خواهید داشت
- کمترین زمان ترافیک کلی روزانه ، 10 p.m – 4 a.m.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”938″ img_size=”800*400″ alignment=”center” style=”vc_box_shadow” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
4. لینکدین
براساس این گزارش ، لینکدین شاهد افزایش چشمگیر درگیر شدن بوده و فرصت هایی را برای تولید سرب در بازاریابی B2B فراهم می کند. Sprout Social داده های حاصل از صنعت را خراب نکرد زیرا مخاطبان طاقچه تر را هدف قرار می دهد.
- بهترین زمان برای پست گذاشتن در لینکدین چهارشنبه ساعت 9-10 صبح و 12 بعد از ظهر است.
- در زمان بندی انتشار پست در لیندکدین بهترین روز برای ارسال در لینکدین چهارشنبه است.
- امن ترین زمان ارسال ، سه شنبه تا جمعه از ساعت 8 بامداد است. – 2 بعد از ظهر.
- کمترین ترافیک در روز یکشنبه اتفاق می افتد و کمترین زمان محبوب برای ارسال ، روزانه از 9 بعد از ظهر است. تا 3 بامداد
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”939″ img_size=”800*400″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row]